Přípravky

Eshop

Nimba

použití

Říká se, že nimbový strom je skutečným zázrakem a brzy bude schopen léčit veškerá lidská onemocnění. Co vše tento strom dokáže vyléčit se však ještě musí prozkoumat. Nicméně, co již bylo objeveno a dokázáno je, že tento strom má nespočetné množství mikrocidálních a protizánětlivých vlastností a podporuje imunitní systém. Například výtažek z listů nimbového stromu se osvědčil jako efektivní proti 14 druhům houbovitých onemocnění, včetně druhu Candida a také proti mnoha bakteriím např. typu sněti bacterium Staphylococcus aureus a tyfóznímu patogenu Salmonella typhosa. Bylo také prokázáno, že je velice účinný jako prevence proti virovým onemocněním jako jsou např. neštovice, plané neštovice, hepatitida typu B a proti oparům. Veškeré části nimbového stromu jsou využívány v Ayurvedské medicíně, ve které je tento strom hodnocen pro své chladivé, formující a vysušující vlastnosti. Listy nimbového stromu se často používají při každodenní péči o pleť, vlasy, nehty, dásně a zuby. Výtažky z nimbových listů poskytují celou škálu terapeutického využití, díky svému jemně antiseptickému a posilujícímu působení. Používají se např. při pocitu slabosti a nadměrného nervového podráždění doprovázeného vypadáváním vlasů, při výskytu lupů a vší, při houbových infekcích nehtů, při chronickém zánětu okostice, ekzémech a při poruchách metabolických procesů, jako je např. akné, skvrny na pokožce, záněty nehtového lůžka a při špatně se hojících ranách. Výtažek azadirachtin, získaný ze semen nimbového stromu, se používá jako ekologický, přírodní pesticid.

Home | Kontakt | English | International | Mapa stránek | Copyright 2009 Smetana s.r.o., powered by PureHTML